Beszámoló: BMWFest Soltvadkert

Lezajlott a 10. jubileumi BMW találkozó, erről hoztam nektek egy élménybeszámolót.
Az előkészületeket én intéztem, szokásomhoz híven részletes listát írtam az egész napra, valamint mindent felírtam, amit szükségesnek éreztem, hogy elvigyünk. Párom eleinte furcsának és talán kissé túlzásnak találta a szervezésemet, de a végén belátta, hogy mégis jó ötlet, mert valószínű a fele holmit otthon hagytuk volna.


 Pénteken készültem el a körmömmel is, ami lehet, hogy egy kicsit kapkodósra sikerült:

Bár a jegy mind a három napot magába foglalta, mi mégis csak szombaton mentünk.
Korán reggel (negyed 8-kor) indultunk, mert több, mint másfél órás volt az út. Nem volt nagy forgalom, ráadásul csak 2 kis Bmw-s csapattal találkoztunk útközben, de közülük mindenki jó fej volt, integettek meg dudáltak :)
Valamivel 10 előtt értünk oda. A bejáratnál megkaptuk a karszalagot, a 3 napi program leírását, autós matricát, szórólapot, autóillatosítót, egy ingyenes autómosásra jogosító kupont, valamint egy kis üveg barackos ice teát, ami nagyon finom volt:


Bementünk a kemping területére, ami addigra szinte megtelt kocsikkal, viszont sok hely le volt foglalva, ahova délutánig sem érkezett autó, így ez egy nagy negatívum volt.
Szervezés tekintetében szintén voltak furcsaságok, mert nem minden program a kemping területén zajlott, hanem a városban, így néhány dologról lemaradtunk.
Viszont kárpótolt, hogy sok jó kocsit láttunk, ezt nem is ragozom tovább, mert a képek szerintem magukért beszélnek:




Volt, akikkel összehaverkodtunk (természetesen ők is 7-essel jöttek :) ) :
ő kéziváltós volt... szerencsés a Tulaj











Mi is csinosak voltunk :)





Alpina B12:




Gyönyörű 3-as coupé, ráadásul hófehér :)


8-asok nem voltak sokan:








Új 6-os, nagyon egyben van :) :






Rengeteg 5-ös volt:




















Régi szépségek:
































Kedvenceim a 3-asok voltak:






















Volt 3-as Alpina is:







Egyéb érdekességek:




















2 BMW szalon elhozta az újdonságokat is:



 Élőben tényleg hatalmas az új 3-as GT


Most láttam először láttam 2-es bömbit:











Volt néhány kabrió is:













CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése